Standardní pružné spojky TRASCO®, či spojky HRC zabezpečují přenos krouticího momentu, absorbují špičkové zatížení a úhlové vibrace. Náboje spojek se liší velikostí a použitým materiálem a lze je dodat jako polotovary, nebo s konečnou úpravou dle požadavku (díra + drážka, pouzdro Taper Lock, s dlouhými náboji apod.).
Zubové spojky s polyamidovou objímkou SITEX® pracují na principu dvojitého kardanu, tzn., že kompenzují vyšší radiální výchylky. Dalším typem zubových spojek jsou s ocelovou objímkou SITEX® ST. Speciální profil ozubení dovoluje přenášet vysoké krouticí momenty a kompenzovat především axiální vůli. Zubové spojky SITEX® FL a SITEX NYLEX® (kompletně vyrobeny z polyamidu) jsou určeny pro „lehké" aplikace.
Moderním konstrukčním prvkem je spojka EuroGrip® s pryžovou objímkou vyztuženou skleněnými vlákny, které poskytují vynikající tvarovou stálost i při vysokých otáčkách. Spojky jsou lehké, s nízkou setrvačností, určeny např. pro pohony přídavných zařízení motoru jako jsou alternátor, čerpadlo posilovače řízení nebo kompresor klimatizace.
V oblasti bezvůlových spojek, kde je nutná vysoká torzní tuhost spojek, nízká setrvačnost a vysoká spolehlivost doporučujeme spojky TRASCO® ES, s polyuretanovým elastickým členem, které zajišťují bezvůlový a bezúdržbový přenos krouticího momentu během všech činností stroje. Náboje těchto spojek lze dodat bez úpravy, s úpravou (dírou, drážkou) GESF, se svěrnými náboji GESM nebo upínacími náboji GESA, resp. GESAP určenými pro velmi vysoké rychlosti. Rozměrově přesné polyuretanové elastické členy jsou dostupné ve čtyřech rozdílných tvrdostech.
Alternativou k bezvůlovým spojkám s polyuretanovým pružným členem jsou spojky s ocelovým vlnovcem SERVOPLUS®, vhodné pro servomotory, lineární pohony a další aplikace.
Lamelové spojky METALDRIVE® jsou rovněž bezvůlové a torzně tuhé spojky vyvinuté pro přenos vysokého krouticího momentu i při vyšších otáčkách. V provedení s mezihřídelí jsou použitelné pro spojení dlouhých vzdáleností mezi hnací a hnanou hřídelí zařízení.
Pro snadné aplikace a přenos vyššího momentu lze s výhodou použít řetězové spojky nebo svěrná upínací pouzdra, pro spojení hřídelí stejných průměrů slouží velmi jednoduché korýtkové spojky.
Spojky JUBOFLEX® mají výjimečné elastické vlastnosti – redukce periodických nestejnoměrností a vynikající tlumení výkonových špiček pohonu. Navíc tyto spojky snáší nepoměrně vyšší vychýlení os hřídelí.